Fredag / Lördag

publicerat i Allmänt;
igår så var jag i skolan på en lektion var på "möte" resten av tiden. efter skolan gick jag ner på stan en stund med Nikita & tittade. Sedan åkte jag med tobbe hem var hemma hela kvällen , min mamma fick i sig lite för mycket vin så det blev ganska roligt till sist. haha. ;P vi titta på film också. Nu sitter jag här hemma hos tobbe ska fira hans lillebror Simon & sen Tomas.. Sitter & väntar på att alla ska komma, sen fyller min kusin år idag också så kanske ska åka dit jag vet inte riktigt bror på hur mycket jag hinner. imorgon ska jag iaf till tuna park med systra min , får se om jag hittar något, nåt finns det ju alltid. :)
jag vet inte riktigt vad som händer senare ikväll men är lite sugen på att göra något., så får se vad som händer. ;)
kanske ska ringa sandra eller något sånt .  aja , nu får det vara nog . ha det så fint allesammans! ,ciao!

T <3

Kommentera inlägget här :