SLUT PÅ PÅSKLOV!

publicerat i Allmänt;
jaha då var påsklovet slut och nu börjar skolan igen, trevligt (not)  var bara i skolan en stund idag mådde inge vidare så åkte hem. igår så höll vi på att flytta runt alla saker jag & tobbe bytte rum med felicia så vi skulle få större rum , tillslut så drömde jag om alla dammråttor ;P haha .

har ju  inte gjort så mycket på lovet , trodde jag skulle plugga men så blev det aldrig av. man säger alltid att man ska göra det fast et händer aldrig något, iaf inte när jag ska göra nåt ;P  har vart i vingåker & tittat lite men hittade inget alls. har vart lite här & där men mest tagit det lugnt med min älskling.

jag var iaf på akropolis i söndags och åt  med min älskling firade 1år tillsammans, mysigt :)
ÄLSKAR DIG <3
image2

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra:

hej bea :) de var ett tag sen! <3

2:a kommentar, skriven , av Karl Fredrik:

Love you

Kommentera inlägget här :