Utvecklingssamtal / onsdag 11 / 4 -07

publicerat i Allmänt;
kan ju inte påstå att den här dagen är den bästa dagen i mitt liv . utvecklingssamtalet gick ? aa vad ska man säga käpprätt åt helvete. efter det så kom sandra h  till skolan & vi satt & snacka lite skit bara ;P sen åkte jag hem till min älskling & nu sitter jag här & väntar på att han ska komma hem. är sjuk också , förkyld som ett svin & jag tror nog jag har lite feber också. tandläkarn imorgon också , ååh det här är verkligen inte min vecka...hoppas på att nästa vecka blir lite bättre.
måste plugga ihjäl mig , har fan mycket & göra matte prov på fredag eller om det var nästa vecka ( minns inte ;P )

imorgon så kommer våra nya sängar älskling & det tackar jag för , för nu slipper jag ha dig liggande på mig varje natt. tack & lov för dubbelsäng ;D

ska väl åka hem till mig & sova i natt , saknar ju min lilla bus hund Sigge .

image2

är han inte för söt & go min lilla björn ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lilita:

Jag har en likadan fast inte svarta dårå, på lördag ska vi hämta en lite valp till (:

Kommentera inlägget här :