:)

publicerat i Allmänt;
jag måste bara säga tack till alla som kommer med så söta kommenater både här & på lunar , jag blir överlycklig & hjärtat hoppar till ett extra skutt. :) ni är ju bara för underbara. <3

tror ni inte att jag är lite glad över vädret ? just nu är allt perfekt , det är inte för varmt eller inte för kallt helt lagom ute & jag älskar det. har vart väldigt jobbigt när det vart så varmt man tror ju att man ska smälta bort ett tag & så vet man aldrig vad man ska ta på sig för att inte svettas ihjäl. & speciellt i skolan det finns ju fan ingen luftkonditionering eller vad det heter. :P man kan ju knappt andas det är verkligen äckligt.

om ni undrar varför jag inte lagt upp några bilder så är det för att det inte funkar & jag vet inte varför är så jäkla irriterande. men jag ska säga åt min karl att fixa det men just nu ligger han & glor fotboll på TV , tråkigt va ? fattar mig inte på vad som är roligt med det. skulle det vara hästhoppning så skulle jag kolla direkt ;D haha ! snacka om att jag saknar ridningen & hoppningen , jämt när jag kommer hem till mamma&pappa så står mina söta underbara hästar i hagen & jag vill bara ta en & hoppa upp & rida men det är ju inte så lätt längre men sen shit, jag kommer bo i stallet ;) & bebisen ska såklart få följa med & se dom underbara varelserna & de finaste djuren som finns + sigge såklart . nej , usch jag som trodde jag skulle plugga ? haha vart kom jag med det , ingenstans. nej men jag gör det imorgon men det är ju inget som är bråttom .
jag hoppas ni läser & fortfarande gillar bloggen. fast jag är lite seg med inlägg.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av amanda:

Jag har följt din blogg typ hela tiden :P . den är faktiskt intressant, du skriver bra =)

Kommentera inlägget här :