bil

publicerat i Allmänt;
 inte nog med att dagen vart helt jävla världelös om man får säga det , när vi är på väg till katrineholm för att hämta bilen så ringer ägaren & säger att hans son har krockat med bilen & att stöt fångaren blev skadad & tobbe tror ju såklart att han skojar med honom & säger ; hehe, rolig du är . men sen så fick vi reda på att det var sant & vi åkte & kollade på den & så fick vi den för 38.000 + att dom skulle betala lagningen på bilen så vi ska skicka över räkningen dit . alltså hur jävla klantig får man vara att krocka bilen bara någon timme innan man ska sälja den ? jävlasmart huvud säger jag bara. så jag har vart borta sen kl 6 tills nu & jag är inte direkt glad ,jag är trött , ont i magen & allmänt sur på allt för att dagen vart så djävulsk. nu ska jag gå & lägga mig & hoppas på en bättre dag imorgon då jag ska åka & fira min älskade lilla kusin som redan fyller 6 år känns som de var igår jag var på BB & träffade honom , hehe! :) aja , jag skriver mer imorgon & då kanske jag är på lite bättre humör.

god natt !

Kommentera inlägget här :