fredag

publicerat i Allmänt;
ja, idag så är det superfredag eller inte. har nästan gjort samma saker som igår , åkt  till tuna park köpt en rouge & sen till mc donalds & sen till elgiganten & efter in till barnenshus! efter det så åkte jag till sandra & hämtade mina mjukisbyxor som jag letat ihjäl mig efter men så kom jag på att hon hade dom, haha smart !hon tyckte att jag hade blivit skit stoor ! ;)  & nu sitter jag här hemma i ärla hos mamma&pappa. ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer blir väl som dom flesta fredagarna äta gott , kolla på Tv & bara ha de mysigt. imorgon så funderar vi på att åka till västerås ikea men ska fråga mamma först om hon ska med annars blir de ju lite svårt eftersom vi inte har någon bil än så åker vi ju i deras. men men, vet inte riktigt vad vi ska köpa men jag tror de blir en sängram iallafall så sängarna slipper glida isär det är så jobbigt.

imorgon så blir bebis exakt 32 veckor & det betyder att jag går in i vecka 33 , det börjar verkligen närma sig nu! :) tur att allt är klart , skötbordet står framme & alla nya kläder är tvättade  & vaggan är färdig bäddad ska bara försöka få på sänghimmeln. det börjar bli jobbigt nu & men blir bara mer & mer irriterad för att man inte kan ha på sig något & mina fötter ser ut som meloner. idag lyckades jag iallafall få på mig mina tiger jeans ( över stjärten ) men kunde såklart inte knäppa dom så jag knöt ett resårband mellan & hade en lång tröja hängandes över , smart va ? ;) haha, men de är väl dom enda "vanliga" jeansen jag kan få på mig. sen har jag ju mina andra mamma jeans men dom är ju inte lika snygga såklart. men jag får väl försöka överleva nu dom här sista 2 månaderna sen ska jag börja träna & komma i mina gamla vanliga kläder igen & det är med basta! ska lägga upp värsta träningsprogrammet. haha , ojoj ! de ska bli kul & se.  nej nu ska jag snart hoppa in i duschen sen städa upp lite här mina saker ligger överallt , stackars mamma. men ta hand om er nu! :)

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eve:

Grattis till kommande bebis! Trevlig blogg, i like =)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

älskar verkligen att läsa din blogg bea ! :D och det där med kläder, haha . jag märkte idag att magen kikade fram under alla mina gamla tröjor, jobbigt ! :b

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

ja, man får verkligen inte på sig några kläder längre & jag tror jag bara ska börja gå runt i mjukis kläder nu dom sista månaderna som är kvar!:)

Kommentera inlägget här :