Gårdagen

publicerat i Allmänt;
igår så var vi till barnmorskan var där kl 10.20 & hade tid 10.30 men hon kom inte förän 10.45 & tobbe blev rastlös, haha! men när hon kom så tog hon blodtrycket & allt var bra , sen så har jag väldigt dåligt blodvärde hade 116 sist jag var där & efter det så gick jag & mamma till apoteket köpte järn & jag trodde ju att det funkade men nej nu hade det blivit sämre 113 låg det på nu. så Berit ( barnmorskan ) sa att jag skulle äta kött,  broccoli , leverpastej, frukt , blodpudding  ja sånna saker som inte är så gott men sen sa hon att hamburgare var bra att äta eftersom man ska äta kött så jag & tobbe åkte till corner direkt efter ;) haha! men men , hon lyssnade på bebisens hjärta & mätte magen & allt var perfekt , sen kolla hon hur den låg & den låg med huvudet neråt precis som den ska.  & så kommer jag & tobbe att få börja i en föräldrar grupp också , besöka förslossningen & sånna saker ska bli kul! :) jag ska tillbaka till berit om 3 veckor igen jag behövde inte komma varannan vecka ( som man brukar ) för att allt var så bra så det var skönt & höra! nästa gång så ska hon göra ett ultraljud & kolla lite hur den ligger osv. så då kanske man kan få reda på könet också , det hoppas jag verkligen!  efter besöket så gick vi ner på stan tobbe köpte ett par jeans på ego & sen åkte vi till tuna park där köpte vi ingenting , sen till jysk & sen til babyproffsen & kollade , sen drog vi till godislagret & köpte godis, haha! :P sen hem till tobbes mamma åt tacos sen hem till min mamma&pappa i ärla , åkte på hoppträning med isabell direkt när vi kom dit & det gick skitbra! :) hem direkt & tittade på tv en stund & sen somna vi . så såg dagen ut igår ganska mycket fick man gjort !
 
nu orkar ni väl inte läsa mer så jag slutar här :) & skriver lite mer senare om den här dagen .

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :