Hoppträning ..

publicerat i Allmänt;
Hoppträningen gick jättebra Isabell var duktig :) Vi har en tjej ( Lisa ) som hoppar Isabell nu eftersom det inte är någon som kan göra det , jag gjorde det lite förut men vågar inte sätta mig på henne nu eftersom hon är så stor och vill gärna inte trilla av och bryta ben och så jag kan ju vara lite små klumpig nu för tiden, haha! :P
Men min minsta häst kan jag rida hon är så liten så och hon är väl inte lika pigg som Isabell heller .

Jag och Bella hade iallafall kul på träningen kom med några kommentarer hit och dit . Lisas pojkvän var där och tittade med deras hund också. När hunden satt så såg den ut som Timon ni vet i filmen ( Lejonkungen ). Men vi kom inte på vad han är för djur riktigt så vi fråga mamma.
jag ; - mamma vad är Timon för djur du vet timon & pumba ?
mamma ; - ja , jag vet iallafall att en utav dom är ett pungsvin.
jag&bella ; - hahaha
jag ; - nej mamma han är ett vårdsvin .
bella ; - men nej bea han är ett VÅRTSVIN.
alla ; - skrattar .

Sen så hjälpte mamma till lite på banan med hinderna och så och sprang runt.
jag ; - haha, bella kolla mamma ser ut som en michilingubbe ( eller hur stavas det? )
det är väl sån som har toalett papper runt sig ?
bella ; - hahaha , de heter mumie .
båda ; - skrattar .

På vägen hem berätttar bella för mamma att jag sa att hon såg ut som en mumie.
mamma ; - men bea jag kan väl inte se ut som en mumie dom är ju döda.
jag ; - VA? är dom ? men dom går ju .
mamma ; - vart har du sett det?
jag ; - på scooby doo
bella ; - skrattar.

åh, herregud vilken kväll men kul var det :D  Nu är tobbe i finland och han kommer hem på söndag vi ska KANSKE hämta honom på arlanda får se om mamma orkar ;)  God natt .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Syster:

Jadu Bea, det märks ju i varje fall vem vi har ärvt vår intelligens av;) Älskar dej tjockis!PUSS

2:a kommentar, skriven , av sandra:

timon är en surikat :'D

Kommentera inlägget här :