Ikea

publicerat i Allmänt;
        

idag så var vi på ikea vi köpte en byrå, 2 lampor, blomma , köksgrejer, handdukar, spjälskydd, hyllor &  massa andra saker kommer inte ihåg just nu i huvudet men saker blev det & skitbra kommer det att bli ! :)
sitter hemma hos mamma&pappa börjar ju inte förän kl 1 imorgon men sen kom jag på att jag ändå måste åka in till stan vid 9 på morgonen för tobbe börjar kl 10 :/ liten miss där faktiskt . men men , usch känns hemskt & börja skolan men samtidigt kul så att man får träffa lite kompisar. just ja , imorgon så kommer vår nya säng också & så på tisdag ska vi åka & hämta våran bärbara dator & på onsdag är det kalas , fullt upp ! undra om jag verkligen kommer att orka med tempot det får vi väl se!

hm, vad ska man ta på sig imorgon? det blir väl inget problem för jag har ju inte så mycket kläder jag kan ta på mig just nu så får ta det som passar ganska skönt att inte kunna välja mellan så mycket förut kunde jag stå & byta om 10 gånger innan jag visste vad jag skulle ta på mig. herregud ? ja  , det säger jag också. ;)
kommer förmodligen inte skriva så mycket men ska försöka skriva så mycket jag kan & har möjlighet till eftersom vi inte får datorn förän på tisdag. men jag hoppas att ni fortsätter läsa iallafall :)

jag mår alldeles utmärkt men är väldigt trött i kroppen efter en hel dag på ikea, inte lätt .
bebis v. 31+1 <3

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sanna janzon:

Men egentligen, de dära med kläderna, det måste endå va rätt mysigt att gå omkring bara i stora mjukiskläder hela dagarna (: Och bara mysa ((:

2:a kommentar, skriven , av Camilla:

en sån där lampa har jag också :)

Kommentera inlägget här :