jaaa! =D

publicerat i Allmänt;
äntligen så fungerar datorn , shit tack & lov !=D  men den var helt cp igår den fungerade inte så jag är inte säkert på att den kanske fungerar igen om man stänger av & sätter på den , så jag försöker ha den på hela tiden. men så ni vet så lever vi iallafall & mår bra !=) haha . imorgon är det inspark för ettorna & treorna ska bli lite roligt faktiskt . & denna vecka har de gått bra i skolan ( en så länge ) . på torsdag är det dags för föräldrarkursen igen & den här gången så har jag för mig att vi skulle kolla på film. men jag kan berätta mer efter istället så ni får veta allt solklart.=) snart ska jag & tobbe åka till coop forum & handla lite mat sen ska han laga mat åt mig ikväll , snällt va? fast de blir väl så att jag hjälper till iallfall , hehe blir alltid så. men men , gulligt iallafall av honom . =) ikväll ska jag nog inte göra ett skit bara ta de lugnt har inga läxor eller något , eller jo ska skriva lite på min svenska uppsats. men den ska inte lämnas in förän på måndag så inge bråttom direkt. ska bara äta god mat & slappa ikväll  , sen tvätta lite såklart.

men nu ska jag kila & handla , jag skriver mer senare ( om datorn fungerar ) det hoppas jag VERKLIGEN! =D så i'm back ! =)

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

ÄNTLIGEN! jag har haft lite abstinens här när jag inte kunnat läsa din blogg ! :b

Kommentera inlägget här :