laredoute.

publicerat i Allmänt;

                                                              image89 image91

Kollade in på www.laredoute.se sida & hittade det här startkit från COCOON, väldigt sött & funderar på att slå till :)
sedan hittade jag den här underbara söta lillan koftan & jag vill verkligen ha ! finns så otroligt söta & fina saker till den lille.  det finns ju mycket fina saker till oss "stora människor " också men det är så svårt & veta vad man ska köpa nu , för allt är så fint. jag får bläddra igenom katalogen & kolla ifall jag fastnar för något .

sedan så försöker jag faktiskt hitta något snygg skötväska & såg en tjej som inhandlat en burberry skötväska & tänkte shit , sån vill jag också ha & jag tror den skulle passa så underbart bra till vagnen också eftersom den är begie/ kaffe latte.  ja, jag får väl helt enkelt snoka vidare efter en bra sida med såna väskor :) men om ni hittar något så får ni gärna säga till ! 

Kommentera inlägget här :