Lördag ..

publicerat i Allmänt;

Skön, fin & solig lördag helt perfekt :) var på elgiganten & hämtade min gamla mobil som vart inne på lagning ca 4 ggr nu :/ sen åkte vi till babyproffsen & hämtade boxen som man kan beställa på internet & som dessutom är gratis ( www.babyproffsen.se ) hämtas 3 månader innan barnet kommer eller efter. sedan så får man en gratis försäkring på trygghansa som gäller från v. 26 tills barnet är 6 månader så det fixade vi också . efter det så åkte vi hem fikade & sola lite , jag fixade mina naglar som såg förjävliga ut men nu är de okej igen :) snart så ska vi börja grilla flintastek , potatis & vitlöksbröd . mumsfillibabba! :D  imorgon så kommer tobbe hem från finland också så han ville bara ha en myskväll med mig så det blir väl så också . 
Nu ska jag kila ,bebis fyller 30 veckor idag . <3

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :