Måndag ..

publicerat i Allmänt;
Igår så åkte jag ni till lägenheten vid 4 & så hämtade vi upp tobbe på tågstation. när vi kom hem så fixade vi ihop skötbordet & jag gjorde iordning korgen sen gick vi & åt pizza sen hem igen duscha & gick & la oss, myspys! :) idag så vaknade jag kl 5 när tobbe skulle gå upp & jag kunde verkligen inte somna om så jag gick & åt frukost la mig & titta på turtles & sen när kl blev 8 så började jag städa & lite så , vid 10 så gick jag till mammas jobb va där en stund sen ringde jag till mormor & fråga om jag kunde komma över till henne så jag gick dit , sen åkte vi till morfar & rosa i torshälla & hälsa på va där från 12 till kl 4 fika prata massor & satt ute , jätte skönt & kul :) nu sitter jag hemma hos mig för att jag ska vara hemma med sigge mannen imorgon & sen försöka måla klart sängen har målat lite idag också men hann inte så mycket . nu ska jag göra sällskap till tobbe han ligger & väntar på mig i sängen.
god natt !

bebis v 30 + 2 dagar , underbart <3

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :