Onsdag .. /1år & 4 månader <3

publicerat i Allmänt;

Idag så har jag & älskling vart tillsammans i 1 år & 4 månader , helt underbart , jag älskar dig baby så mycket! jag undrar om han själv kommer ihåg det , men det tror jag inte för han har så mycket & tänka på :P haha! jag skicka nyss ett sms & skrev grattis men han har inte svarat har väl fullt upp & jobba antar jag.  16 månader tillsammans med dig är helt underbart älskling & fler kommer det att bli det kan jag lova :) tack för att du finns , du är mitt allt underbara du. snart kommer våran lilla pyret också bara 9 veckor & 3 dagar kvar till beräknat datum <3 
jag älskar er mest av allt  ! 


Vakna för ungefär en timme sedan , skit trött är jag & har inte sovit något alls.  jag trodde att jag skulle åka in med mamma i morse men jag orkade verkligen inte för jag var så jädrans trött , sprungit på toa som en tok & sedan haft värk i magen inte roligt + att tobbe har tagit upp hela sängen så jag nästan trodde att jag skulle så ihjäl honom i natt men jag sket i det . :P jag får verkligen se om jag åker in till stan idag eller jag ska väl göra det men jag vet inte riktigt när eftersom bussarna går nästan aldrig & då är det mamma som får hämta mig men hon kan ju inte alltid åka ifrån jobbet men men , vi får se om det löser sig på något sätt ! annars så får jag väl va här hemma det är inte mer med det :) nej , nu ska jag lägga mig sängen & glo TV ett tag . hejdå !

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sanna:

Grattis Bea :)

Kommentera inlägget här :