Onsdag ..

publicerat i Allmänt;
Vakna runt 6 idag av världens huvudvärk som inte ville gå över , jag upp och tog en tablett gick och la mig i mammas och pappas säng igen för att läsa lite. Tillslut så somnade jag äntligen men efter nån timme så ringde mamma mig och sa att barnmorskan skulle ringa upp vid 3. Blev svårt att somna om eftersom att min hund låg och snarkade så jädra högt , men efter ett tag så lyckades jag somna. Vaknade runt 11 åt frukost och sedan gick jag ut och gick med hunden. Sedan har jag inte gjort så mycket bara suttit och väntat på att barnmorskan ska ringa mig och nu så har jag precis pratat med henne. Hon sa att det inte är någon fara men om jag skulle "läcka" igen så skulle jag ringa gynmottagningen. USCH, jag hoppas verkligen inte att det händer igen min största rädsla här i livet är gynmottagningar och speciellt om man skulle få en manlig.
Idag så ska jag väl inte göra så mycket ska snart hoppa in i duschen och piffa upp mig lite ser ju ut som en knarkarkärring ^^ haha !  Och sen vänta tills älskling kommer hem , har saknat honom sjukt mycket idag.jag älskar dig <3

Pratade nyss med Carro Holm på msn min barndomskompis så vi har bestämt att vi ska träffas snart , mycket snart. Och så pratade vi om massa annat skit ( hemligt ) ;) Känns roligt att prata med dig igen och få träffa dig har inte sett dig på ett år om inte mer :O sjukt längesen iallafall !

Jonna , jag hoppas att allt ordnar sig. Jag blir ju orolig för tusan och vill inte se att du är ledsen eller mår dåligt . Jag finns om du vill prata och det vet du vännen och snart så ska vi ses igen. <3

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carrow:

Ja, Bea, det ska bli jätte kul! =) Hör av dig sen! <3

2:a kommentar, skriven , av sanna:

bea det är säkert ingen fara med de där ska du se :) föresten hittade jag en rolig sida med tröjj-tryck till bland annat bebisar :) jättesött! http://gladagrodan.se finns massa sött :d

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

tackar :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

aaw , du är så himla söt gumms ! <3

Kommentera inlägget här :