onsdag

publicerat i Allmänt;
idag så har jag inte gjort något speciellt vakna vid 11 & sen har jag inte gjort något speciellt har vart i stan hos tobbes mormor & ätit mat sen så åkte vi till elgiganten & köpte en bärbar dator sen hoppa vi in på barnenshus snabbt & där köpte vi en jättesöt nappflaska med nalle puh & nasse på :) & nu sitter jag här ska gå upp till stallet & ta in hästarna. & ikväll så har jag massor att kolla på ; what about Brian , The girls on the playboy mansion & so you think you can dance så det är en hel del att titta på .
herregud , här sitter jag med pappa & bella & dom e tröga ni kommer förstå när ni hör dom ;)haha!
nej, ska kila nu till stallet innan bella får tokspel.

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Syster:

Jag trög?? Var har du fått det ifrån;P pussar fetto

Kommentera inlägget här :