städat

publicerat i Allmänt;
nu har jag städat , duschat & fixat mig. har sprungit runt med den där jäkla dammsugaren som en tok ( som vanligt ) jo men det jag mest är irriterad på är att tobbe sitter i soffan & kollar på film & inte bryr sig ett skit. snällt mot en gravid kvinna eller? NEJ , fan jag undrar verkligen hur det här ska gå . är det meningen att jag ska behöva göra allt ? Hmm .. något man får fundera på. 

kommer med bilder på bloggen under kvällen så ni får se lite på hur vi har haft det eller hur vi ser ut också , haha !;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kamilla:

ni är så unga å inte erfarna så ja, jag tror DU kommer få göra allt. ni borde tänkt lite innan..

2:a kommentar, skriven , av jonna:

eh? härlig kommentar! :/ det låter som din karl är ungefär som min när det gäller att "hjälpa till".. vi kanske ska skicka dom på ngn kurs? :D

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

kamilla ; har du inget vettigt & säga så behöver du inte läsa mig blogg överhuvudtaget om du irriterar dig så jävla mycket på oss. & jonna; ja, jag funderar på att skicka dom på en städningskurs kanske? haha! ;D

4:e kommentar, skriven , av amanda:

vem är det som jobbar då? :)

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

det är ingen som jobbar utav oss . vi pluggar båda 2 & det har jag skrivit i min blogg förut.

Kommentera inlägget här :