stan

publicerat i Allmänt;

senare idag så åkte jag & tobbe in till stan när bella kom hem så hon kunde ta hand om sigge. vi åkte direkt till tobbes mormor & fikade ( hon fyllde år ) åt tårta & så , gott :) sen åkte vi till tobbes mammas kompis mimmie & magnus vi grillade & åt kycklingfilé , ris & sås det var mums. så nu är jag nästan dubbelt så tjockare än vad jag var innan haha! imorgon är det dags för kalas hos min mormor äta smörgåstårta , fyfan vad jag kommer gå upp i vikt. men jag har ju mina mål efter jag har fått ut den lille , vill ni höra ?
jag ska börja träna så fort jag kan & sen igång ridningen igen så fort jag kan så jag kan börja tävla hoppning igen, saknar det så himla mycket är så förbannat roligt. så nu har tobbe lovat mig att han ska skjutsa mig till hem hit ( ärla ) & att jag ska få möjlighet & rida så han får ta hand om bebis så länge & så finns det ju alltid mamma&pappa som kan göra det också medans jag rider eller gör nåt sånt. ååh, jag saknar det fan så mycket!  usch, nu tror jag nästan att jag ska gå upp tidigt imorgon & rida snabbt innan vi ska in till stan fast det är ju inte samma sak nu som förut nu kan jag ju inte hoppa :( men men, sen ska jag det & jag ser fram emot det !:)
nu ska jag kila & lägga mig & kolla på film ( underbara älskade ) sen äta massa godis , hihi . ta hand om er & kommentera gärna lite här & där ;) ni är underbara ni som läser.

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

jag är verkligen jättepeppad på att börja träna, hoppas bara lusten till det sitter i även efter förlossningen .. :b

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

precis ! ;D

3:e kommentar, skriven , av Malin:

läser din blogg nästan varje dag! :) / malin.

Kommentera inlägget här :