Tisdag ..

publicerat i Allmänt;

                                           image87



idag så har det vart underbart väder men det är så jobbigt med sol nu när man är lite rundare om magen.  idag så har jag bara målat & vart hemma med hunden sigge ute i ärla & det kan faktiskt vara väldigt jobbigt ska jag säga er för sigge är den hunden som ska ta precis ALLT , idag så jagade jag honom runt hela gräsmattan för att han hade tagit våran hemtelefon jädrans hund :P  nu sitter jag bara här & ska snart hoppa in i duschen sen kl 8 så är det allsång på skansen & sen " so you think you can dance " det måste jag bara se :)  gud vad veckorna går snabbt & de börjar närma sig 13 oktober då du lilla pyret är beräknad. <3

imorgon så skulle det tydligen inte bli så fint väder det skulle regna & så kanske komma åska så jag ska åka in till stan med mamma imorgonbitti för jag vägrar & vara hemma själv om det ska åska, jag är livrädd. sen får jag se vart dagen bär av helenkelt ska väl iallafall äta med mamma&pappa kl 1 som vanligt , haha! :) sen måste jag fixa lite i lägenheten också , hatthyllan ska sättas upp & jag ska väl försöka hitta några fina tavlor någonstans så jag kan täcka dom fina hålen som finns på väggen där hatthyllan satt förut.  ;) & så vill jag åka till ikea, haha det finns så mycket saker man vill göra som man inte kan det är väl de som är själva problemet.  nej nu ska jag hoppa in i duschen ha det finemang ! :D

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sophia:

Vilken söt hund. Jag oxå en sån pudel :D

Kommentera inlägget här :