tisdag

publicerat i Allmänt;

nu är jag tillbaka från coop & har handlat massa mat & blivit ännu fattigare. har lagt in bilderna på datorn från UL men det fungerar ju inte att ladda upp här på bloggen men ska kolla om de funkar & lägga upp de på lunar istället så får ni kolla där . heter beapettersson så det är bara & söka så kanske ni ser bilderna om de går som sagt att fixa.
nu sitter jag hemma kollar på simpsons & ska snart hoppa in i duschen , vet inte vad det blir för mat ikväll men vi får väl se blev lite sugen på pizza men jag vet inte. tobbe skulle ju fixa mat men jag sa att vi kan äta pizza istället eller så äter vi bara något lätt det är ju trotts allt tisdag bara & inte behöver man äta värsta festmåltiden då heller. datorn funkar än så länge men vi får väl se om den gör de när vi stänger av den & ska sätta på igen , så om jag inte skriver på ett tag så vet ni varför. & jag ska försöka uppdatera varje dag så mycket jag kan , lite svårt när jag är i skolan men efter så fixar jag det. =)  nej, ska kolla om de går & fixa bilderna på lunar nu . men jag kommer nog att skriva ett inlägg till innan den här dagen är slut .

ta hand om er .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra:

bea, jobbar tobbe på volvo ?

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

nej, han pluggar .vadårå?=)

3:e kommentar, skriven , av sandra:

jaha :P ne dennis sa att en kille som hette tobbe jobbade på volvo. och han hade kommit med en tjej (brunett) som var med barn igår.. trodde det var ni då :)

Kommentera inlägget här :