Tuna Park

publicerat i Allmänt;

Kom nyss hem från tuna park köpte ett par pärlörhängen i svarta & en vinröd tunika på Cubus , äntligen nåt man hittar som man tycker om:) nu sitter jag & kollar på simpsons , dricker te & äter macka gottigotti . imorgon är det dags för skola igen & vi börjar kl 10 sån tur är så jag får lite sovmorgon , jag somna en liten stund efter skolan idag var så trött. ska snart börja skriva lite på min svenska så jag blir klar med den tills på måndag & jag ska försöka att göra det bra också , hehe!
de var många idag på insparken som fråga ; är du gravid ? & ville känna på magen , hehe gulligt . :) det finns ju vissa folk med vett i huvudet trotts allt. haha! just det imorgon så är det dags för föräldrar kursen igen så ska se vad vi pratar om denna gång tror att vi skulle titta på film iallafall, men jag kommer med mer info imorgon. sen på onsdag så är det dags för barnmorskan igen & då ska vi göra UL ska bli kul undra om man kan se vad det är för kön? hm, får väl se ! men jag vet inte om jag vill veta skulle ju vara kul med en överaskning också men aja , får väl bestämma mig sen. nej, nu ska jag plugga lite . men men , hoppas ni har haft en bra dag.
bebis v.33+4 dagar <3

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :