Fredag kväll.

publicerat i Allmänt;
Nu så har vi ätit jag åt en lövbit , pomes & bearnessås gottigottgott :) Har försökt ladda upp bilder här på bloggen men det går inge vidare så jag får fixa det imorgon när jag ska hem till mamma & pappa. Just nu så sitter jag  & kollar runt på datorn medans dom andra tittar på film men jag vågar inte kolla så jag har inget annat val :P haha ! Det är en läskig film & jag kan inte titta på såna. 

Just det jag köpte 3 par trosor på tuna park & det var Hello Kitty på dom sen så köpte jag en jättefin randig tröja till Wiggo på rean det kostade 129:- annars men jag köpte den för 80 : - så jag gjorde ett fynd , mycket bra! :)

åh, vad jag har tänkt på vad jag ska göra med mitt hår varje gång jag ska fixa det så får jag ryck jag är så jäkla trött på det så det är inte sant så jag funderar faktiskt på att klippa mig en lugg men frågan är ju om jag passar i det & ifall jag vågar göra det , jag är så feg när de gäller förändringar speciellt när de gäller att klippa men om jag ska färga det så kan jag göra det.  Men nu så ska jag väl gå & ge Wiggo mat han är lite ledsen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag tkr du ska klippa lugg (: ditt ansikte passar med de :D

2:a kommentar, skriven , av Linda:

hihi, jag åt exakt samma som dig idag + att jag oxå känner mej riktigt less på mitt hår..
Sitter o kollar på frisyrer nu, hehe!
=P

Superbra blogg föresten! =)

3:e kommentar, skriven , av Hanna:

tycker också att du ska våga klippa lugg. Man kan ju ha det på flera olika sätt, tex. fast med klämmor om du du inte gillar det =)

Kommentera inlägget här :