Fredag.

publicerat i Allmänt;
Idag så har det vart fullt upp . Jag & Nattis åkte till tuna park vid 12 sen så kom vi hem vid halv 3 & så plockade jag undan lite osv. Sen så åkte jag. mamma & nattis till babyproffsen & kolla på vagn till Wiggo som vi ska ha med till Spanien när vi åker dit i Maj  sen ska vi åka dit i Oktober igen :) På babyproffsen köpte jag en nappflaska , 2 nappar & bröstvärmare :P

ikväll så ska vi äta pizza fast jag ska ta något annat istället sen så ska vi väl kolla på TV eller något sånt. Tobbe & Adde sitter bara & spelar X-box & man kan ju nästan tro att man inte finns i deras ögon så inne är dom i spelet . Herregud säger jag bara!   Sen så ska Wiggo få bada också han måste ju göra det idag :)
Men men , nu ska jag kila & fixa lite saker vi kanske hörs senare :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lovisan:

köp en begagnad boogaboo, skit smidig vagn, alla kändisar har den hihi, men den är inte så dyr begagnad och den är skit enkel, går lätt att fälla ihopp etc! kolla blocket åså, eller tradera. Skit smidig iaf som du kan ha länge.

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Jag skrev i mailet att du måste vänta litegrann, eftersom att jag inte installet mitt redigeringsprofram ännu.

3:e kommentar, skriven , av Bea:

Lovisan ; - tack för tipset ska genast kolla :)

sara; - okej , det blir bra :)

Kommentera inlägget här :