fredag

publicerat i Allmänt;
Vaknade vid halv 9 Wiggo börja gråta han hade magknip stackarn så jag låg & massera hans mage i ca 40 min & så somna han igen ,gulleplutten <3
Nu så sitter jag & kollar på Våra Bästa År sen så tänkte jag ringa & fråga mormor om det går bra att jag kommer över till henne nu istället för kl 1 tycker det är tråkigt & sitta här ensam när Tobbe är i skolan , visst jag har ju Wiggo men han sover mest :P
Senare idag så ska vi åka & kolla på det där vitrinskåpet ska se om det är något eller om det bara är skit , man vet ju aldrig. Men om vi har tur så är det säkert fint , vi behöver ju ett vitrinskåp nu när vi slängde det gamla , alla glasen står på byrån nu & jag tycker det ser ut som en svinstia ;)
Nej men nu ska jag gå & ta på mig lite kläder säger bara USCH vilket jäkla väder regn & rusk ! Men men , vi hörs senare .
Ikväll är det IDOLFINAL , jag hoppas att Marie tar hem hela skiten jag ryser när jag hör henne sjunga.
Vem vill ni ska vinna ikväll ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Marie ska vinna ! (:

2:a kommentar, skriven , av Melinda:

Marie, helt klart :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag håller också på Marie! =)

4:e kommentar, skriven , av Lärarinnan:

Jag hejar på Amanda men Marie är OK ;) /Caitlins mamma

5:e kommentar, skriven , av Heeej:

Jag gillar Amanda mest för hon är så cool och har en unik röst. Marie är me duktig men hon har en ganska basic röst liksom, visst den är bra och så men still.. För min del tycker ja det är bra om Marie vinner fast jag tycker bättre om Amanda, för de som vinner hör man typ ingenting ifrån? och den som kommer tvåa har längre tid på sig att göra en skiva och den blir därför bättre!

6:e kommentar, skriven , av Maria:

Kollar inte på idol men om non ska vinna så är det Marie:)

7:e kommentar, skriven , av Nathalie:

MARIE SÅKLART VEM ANNARS!!!!!!!!!!!!!!!!

8:e kommentar, skriven , av Sandra:

Självklart ska amanda vinna :)

9:e kommentar, skriven , av Sara:

marie ska vinna tycker jag med :) var kul att träffa dig idag föressten:) ooooh GUD va söt lillen var:) så liten o söt :)

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag håller med stenhårt på marie :D

11:e kommentar, skriven , av karolina:

båda tjerna har sin röst & kör sitt race. men den som ändå är bäst är amanda. tyckte först inte om henne, men hon växte mer & mer, r tycker också amandra. men det gör ingenting om marie vinner eftersom hon också har en grymt bra röst, men för vanlig. dock har inte amanda det, hon har en väldigt specielle röst. men om amanda vinner så kommer vi att höra mer ifrån marie & visa versa. kolla bara på erik & marcus, agnes & sebastian. vilka syns & hörs mest? förresten wiggo är jättesöt, men inte sötare än mellw :D

12:e kommentar, skriven , av :):

amanda borde vinna! :D

13:e kommentar, skriven , av Eva:

Marie, men jag tror att båda kommer att få skivkontrakt. Eftersom alla gillar deras röster så pass mycket.

Kommentera inlägget här :