God jul på er :)

publicerat i Allmänt;
    image578

   

Här är bara några bilder som jag tog med mammas & pappas kamera , jag har mer bilder på Tobbes kamera men vi har inte med oss sladden hit & jag kan inte ladda upp dom bilderna på våran data hemma för det tar en evighet & lägga ut här på bloggen. Men nu så har jag ju äntligen fått en egen så jag hoppas de går & lägga ut bilder lättare på den :)
Kolla inlägget nedan vad jag har fått för julklappar .. GOD JUL! nu ska jag umgås med familjen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

God jul på er! Hade inte mobilen med så såg smset när vi kom hem :) Tänkte att ni får hojta till om vi ska hitta på något på nyår ! :D God jul igen! Kraaaam från lantz-nyzellarna ;)

2:a kommentar, skriven , av angelica:

han är ju ur söt :)

3:e kommentar, skriven , av Louise Aulén:

Han är så lik dig bea :) jätte söt krabat!

4:e kommentar, skriven , av Bea:

Tack tack :)

Kommentera inlägget här :