God morgon torsdag!

publicerat i Allmänt;
Den här natten har vart underbar Wiggo har i stort sätt sovit hela natten & jag känner mig för en gång skull utvilad. Vi vaknade runt 9.15 men gick inte upp förän 9.45 kanske & så slog jag på TV:n & 3:an men ingen Våra Bästa År ? Istället så var det Ophra på TV blev lite besviken..  Idag så ska jag nog bara ta det lugnt mår inge vidare har ont i halsen & blåsor i hela munnen :/ jätte obehagligt. Men jag ska försöka tralla iväg till affären & handla lite hade jag tänkt så Wiggo får komma ut sen så kanske jag skulle gå ut & gå med Nattis också men vi får väl se hur det blir med den saken.. Jag hoppas bara att jag blir ordentligt frisk till nyår :)

Ska kanske försöka komma iväg & kolla på den där vagnen också men jag vet inte om det blir idag eller imorgon men jag sa att de skulle bli under den här veckan. Men nu så ska jag gå & fixa mig lite.
Bilder kommer senare :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melinda:

Jag såg också att det inte va våra bästa år :( det är bara 12.50 ! Jag är också sjuk tyvärr, hoppas vi kryar på oss !

Kommentera inlägget här :