God morgon!

publicerat i Allmänt;
Nu så är jag vaken & jag känner mig jätte krasslig i halsen & så har jag en blåsa mitt på tung spettsen , kul ? NEJ!
Har fixat lite frukost åt mig , ett glas Oboy , ett glas juice , ett glas C-vitamin & 3 skogaholmsmackor med julskinka på . MMM det kan ju inte bli bättre :) Vid halv 1 så ska jag gå ut & gå med Nattis & hunden igen tror jag men först ska jag äta lite & se hur jag mår vet inte om det är så bra att gå ut då men vi får se de ska nog funka :)
Sen så ska vi KANSKE åka till tuna park & köpte en skjorta & slips till Wiggo sen måste jag fixa Tobbes julklapp också . Sen så kanske jag ska åka ut till mamma & pappa också .
Men nu ska jag kila för snart börjar våra bästa år & mina mackor står & väntar på mig på bordet nu.

Vad händer för er idag då ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline:

Vilken söt bild i headern! Ledig från jobbet idag, så det blir städnig och handla julmat... Visst låter det kul? Hämta ut ett paket på posten med, betydligt roligare!

2:a kommentar, skriven , av Melinda:

Har jobbat :)

Kommentera inlägget här :