hemma igen!

publicerat i Allmänt;
Nu så har jag vart i stan hos barnmorskan hon tog blodtrycket , blodvärde & vägde mig sen prata vi om hur det gick på förlossningen & på BB.  Hon sa att Wiggo var så söt & det är livsfarligt att komma dit med en sån där sötsak hon sa att vi kunde lämna kvar Wiggo där & komma & hämta honom sen när vi hade vart på stan ett tag men vi gick inte med på det , haha! ;)
Sen så träffade jag Rebecka, Camilla & Emma super kul & träffa er tjejer :) Vi gick runt på stan lite & så åt jag Corner för jag var svin hungrig eftersom jag inte ätit något på hela dagen bara frukost.  Jag & Rebecka satt på Corner & prata om massa minnen som vi har tillsammans & fyfan vad jag skratta herregud åh jag saknar det !
Sen så åkte vi hem till Tobbes mamma & där fick Wiggo mat & så åkte jag hem med mamma hem till ärla eftersom jag ska upp till stallet & rida , Wiggo & Tobbe kommer lite senare.

Ikväll så vill jag bara ta de lugnt & ha det myspys , Tobbe är ledig imorgon också så vi hade tänkt åka till tuna park & handla lite julklappar sen kanske Jonna, Ludde & Magnus ska komma & göra oss sällskap,  åh så trevligt ! Men nu så ska jag kila upp till stallet med mammsen!
Hej så länge , vi höres senare ! ;D

Kommentera inlägget här :