Julklappar ;D

publicerat i Allmänt;
Min julafton har ju vart underbar :) Och jag har fått massor av julklappar , vill ni veta ?
Parfym DKNY
Deo & Duschtvål
Mobilficka
Make up store lektion
Läppsyl
Vattenkokare
Glas
Hårfön
Ungsformar
Burberry Keps
Ljus
Ring med rosa diamant
Halsband + örhängen ( rosa )
Biljett till Marie Picassos konsert
Rosa Nagellack
Smink
Rosa Mjukisbyxor
Hårkontroll ( piller som gör håret starkare )
Rosa digital kamera + minneskort
Chocklad
Tröja
Pengar
Körkortspaket (nu kan jag äntligen ta kör kort ;D )

Det var ju inte dåligt med julklappar & jag är super duper glad för dom också , jag skiner som en sol. Haha!
Gud jag är så trött så jag skulle kunna somna när som helst , vi funderar på vart vi ska sova har inte riktigt bestämt oss än men måste väl göra det snart klockan blir bara mer & mer.

Är ni nöjda med era julklappar?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FeliCia:

ja du bea ,. det var MASSA saker du fick : D
du kanske är medveten om att jag oxå fick en marie biljett och vi ska tydligen gå tsm :D haha kul jul

2:a kommentar, skriven , av Bea:

Ja & tack för julklappen :) Japps, det visste jag aa det ska vi & min kusins tjej ska också gå med.

3:e kommentar, skriven , av H:

du hade då varit snäll i år! :D

4:e kommentar, skriven , av T:

Usch vad mycket oj oj oj

Kommentera inlägget här :