Julskinka & dubbelavsnitt

publicerat i Allmänt;
Nu är julskinkan klar för att ätas . åh så gott ;D Och så var det ju dubbelavsnitt på Ugly Betty också mycket bra , haha jag älskar det :) Adde & Nattis har vart här ikväll och kollat på det med oss.  Har också proppat i mig massa vitlöksbröd , åh det är ju för jäkla gott jag kan äta flera stycken. Haha! 
Imorgon så ska jag gå ut & gå med Nattis runt halv 1 får se om jag får med mig Tobbe också han är så jäkla slö :P Sen så kanske vi ska till Tuna Park ju så får vi se om hittar något som Wiggo kan ha på julafton. Men på nyår vad ska man hitta på då ? Kan ju inte dricka så de ska jag nog inte göra . Vad ska ni göra på nyår ?

Nu så väntar jag på mitt paket från Ellos en klänning & ett rosa nattlinne, skit sött var det med en liten vit rosett på :) I like it ! 

Jag måste bara säga att jag vill verkligen göra hårförlängning är så himlans jäkla trött på mitt hår så det är inte sant , vill liksom kunna göra frisyrer som fina stora lockar osv. Sen funderar jag på att klippa lugg också men jag vet fan inte om jag vågar. Herregud vad jag hatar & fatta beslut :P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

jag funderar också på att klippa lugg ! :D

2:a kommentar, skriven , av bea:

haha ja & jag kommer aldrig fram till något beslut :P

Kommentera inlägget här :