Lördag

publicerat i Allmänt;
idag så vaknade Wiggo kl 9 & var jättepigg men jag var inte lika pigg så vi drog oss ett tag till kl 9.30 då gick vi upp & städa, duscha & fixade i ordning oss för sen åkte vi till Barnens hus & där så köpte vi en ny vagn ( Brio) en ljusblå + att det var rea på den också så den var ju inte så dyr 2500 kr både ligg & sittdel ink. åkpåse. Om ni undrar varför jag köpt en ny vagn så är det för jag har ALLTID velat ha en sån vagn sen jag fick reda på könet när jag gick med Wiggo i magen & jag tycker dom är så mysiga & söta. Så nu har jag satt ut våran andra vagn på blocket så jag hoppas att vi blir av med den 1200 kr sen så kan ju såklart priset diskuteras så om det är något där ute som behöver en bra & snygg vagn så säg till innan det är försent ! Det är en Modi kombivagn - 06 med hårdlift.
I priset så ingår .
* Skötväska
* Regnskydd
* Manual
Och nypriset på denna vagn är 3000 kr..
Det är absolut inge fel på vagnen utan jag kände bara för en ny :) Kontakta gärna mig på mail om ni är intresserade.

image613

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

vad för brio köpte ni ? :)

2:a kommentar, skriven , av Bea:

jadu, haha det kan man ju fråga sig. men det var både sitt & liggdel inte sån som ni har utan en annan sort haha jag är skit dålig du får se de på måndag vi kan kanske ta med oss den :)

3:e kommentar, skriven , av jonna:

haha okej ja gör det ! :D men vad roligt med ny vagn, jag är ocksåå jättesugen på att köpa en ny ;)

4:e kommentar, skriven , av Bea:

Nej men ni har ju så himlans fin vagn den tycker jag verkligen att ni ska ha kvar :) Våran ser ju ungefär likadan ut & jag tycker dom är så snygga, gör dig absolut inte av med vagnen :)

Kommentera inlägget här :