Måndag (nyår)

publicerat i Allmänt;

ojoj vad duktig Wiggo har vart inatt han sov i sin vagn ända till kl 4 på morgonen då åt han & så somna han igen & vakna vid 8 igen då fick han gå till sin mormor & vara där så jag kunde somna lite kl11 då gick jag upp!
Jag vaknade feberfri iallafall men har fortfarande ont i halsen men jag hoppas på att det blir bättre , jag skickade ett sms till Jonna & skrev att dom får avgöra om dom vill att vi ska komma & de ville dom fast jag skulle känna efter ett tag till hur jag mådde ..  Nu hoppas jag bara på att de går åt rätt håll .

Jag vill verkligen åka dit & det kommer bli SÅ trevligt & så ska jag få använda min nyårsklänning också , ni minns väl den ? Här är den iaf :)

   image634

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hoppas du verkligen kommer iväg nu :).

2:a kommentar, skriven , av Melinda:

Gott nytt år :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

ha en kanon bar och roligt nyårsafton och hoppas du mår bra så ni kommer iväg :), Gott nytt år då :) kram

4:e kommentar, skriven , av Bea:

Gott nytt år på er & jag hoppas också att jag kommer iväg :)

5:e kommentar, skriven , av Sophia:

haha aa den är jättesöt =)

Stackare, hoppas du blir frisk :/ verkar som att det bara går epidemier av sjukdomar, jag själv har varit sjuk två gånger på tre månader och jag brukar aldrig bli sjuk :O Bor ni hemma hos dina föräldrar eller ?=)

6:e kommentar, skriven , av Bea:

Nej vi bor i egen lägenhet men är hos mamma & pappa nu :)

7:e kommentar, skriven , av Sophia:

Okej=) Bor din pojkvän också hos er?=)

8:e kommentar, skriven , av Bea:

Ja vi bor ju i lägenhet tillsammans men vi har vart & hälsat på hos mamma & pappa nu & han är med oss :)

9:e kommentar, skriven , av Sophia:

okej va mysigt =) lycka till med allt :D

Kommentera inlägget här :