Min fisk :(

publicerat i Allmänt;

Ni vet väl att vi har köpt fiskar ? Och den ena fisken mådde jättedåligt så vi fick lov att lämna tillbaka henne , det var min fisk :( men vi fick en ny det är ju en vecka garanti på dom så nu har jag en ny fisk men den har inte fått någe namn än, stackarn men jag ska hitta på något bra :)

Idag så har jag vart ute & gått med Nattis, Monika ( moster ) & hunden det var jätteskönt måste verkligen ut & röra på mig mer känner jag..
Senare så ska min kusin Frida & hennes pojkvän komma hit & låna film av oss & så ska dom hälsa på Wiggo också såklart :) 
imorgon så ska min syster komma in till stan & vi ska gå på stan & handla dom sista julklapparna eller hon ska göra det , jag är klar nu! ÄÄNTLIIGEN!  Känns som en sten har har lossat från hjärtat typ.
Usch vad trött jag är , ikväll ska jag försöka gå & lägga mig tidigt men de säger jag alltid & så blir det inte så i vilket fall som helst. Men nu ska jag springa ner till tvättstugan , fan tvättar hela tiden men det är för att Wiggo spyr ner alla sina kläder.
hej hopp så länge! :)

Kommentera inlägget här :