Onsdag

publicerat i Allmänt;

Inatt så sov Wiggo rätt bra faktiskt men det var jag som inte kunde sova, vi sov ju hos min mamma & pappa i ärla inatt & vi är fortfarande där men iallafall så vakna jag runt kl 4 i morse av att de kraffsa på golvet & något sprang in i mitt rum & det var en MUS , jag är livrädd för dom de är så jäkla äckliga så jag sprang upp fort som fan & in till mamma & pappa så jag väckte dom .. Mamma gick upp & ställde ut 2 råttfällor & precis när jag var på väg att somna så hörde jag bara ett DUNK & nu så fastna musen i fällan & då kunde jag pusta ut & somna igen :)
Vi vakna runt halv 10 , jag & Wiggo så vi låg & pratade lite med varandra & myste.. 
Idag så ska jag bara ta de lugnt & så måste jag tvätta , fan så mycket tvätt det blir på en gång & så ska jag kolla på trav också för jag har spelat på hästar så får se om det blir några miljoner eller inte , haha ;) I dont think so.  Ska väl kanske gå ut & gå också när mitt hår har torkat har precis kommit ut ur duschen.

Jag behöver verkligen hjälp med en header om någon vill göra en åt mig så maila mig gärna !


Här är Wiggo med sin nya pjamas han gick utav Tobbes gammelmormor, visst är han söt ? :)

         

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vad har du för kamera?:)

2:a kommentar, skriven , av Bea:

Casio , den rosa :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

sjukt söt!

Kommentera inlägget här :