Söndag

publicerat i Allmänt;
Hej hopp!

Har inte hunnit skriva något för att jag vakna kl 10 idag & for upp ur sängen för att vi skulle vara hos morfar kl 12 idag så jag har vart där hela dagen tills nu & så har jag lagt in bilderna på datorn också som jag tänkte visa er här på bloggen , men det tar sån jäkla tid & ladda upp men jag ska lägga upp så många som jag orkar :P

       

där var några bilder på Wiggo men jag ska ta mer bilder imorgon som jag tänkte lägga ut.
Och nu tänkte jag visa er mina hästar också som jag tog bild på igår & så tänkte jag visa er så fint täcke Mirre har :) ett rosa med hellokitty på ;D

     

jag kanske hör av mig senare om jag har tid Wiggo är väldigt gnällig & har vart det i flera dagar nu , jäkla mage säger jag bara stackars älskling <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av linda:

vilka sötisar! :)
sööta hästar!! :D

2:a kommentar, skriven , av läsare.:

va stor wiggo ar blivit! jättesöt är han :) & söta hästar också :)

3:e kommentar, skriven , av j:

ååh han är ju så söt ! :)

4:e kommentar, skriven , av Caitlin:

Hahaha, vilket häftigt häst täcke;-) Söta bilder på Wiggo också=)

5:e kommentar, skriven , av g.farmor o g,farfar:

jösses vad lik wiggo är dig Bea , blir bara finare o finare . Ha en bra söndagkväll . Kram på er !

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

snötteplutt. så gullig han är

7:e kommentar, skriven , av g.farmor o g,farfar:

Bea du kan vl prata med tobbe , om att viskall gå till gammelmormor en kväll o fika , hör efter med tobbe när ni har tid
harebra

Kommentera inlägget här :