Söndagkväll

publicerat i Allmänt;
Ikväll så har vi kollat på Bonde Söker Fru repriset & han Fredrik är så himla rolig & han passar så jäkla bra med den där Lena jag hoppas han väljer henne. Dom skulle vara ett utmärkt par ;D Finns inget roligt på TV så jag funderar på om jag ska kolla klart på Wallander filmen jag skulle ha gjort det i igår men jag orkade inte utan somnade istället så ska försöka hålla mig vaken tills HELA filmen är slut.

Imorgon så ska jag till Barnmorskan på återkontroll eller vad det heter & jag längtar verkligen inte. Men det ska bli roligt & få visa upp Wiggo , jag är så stolt :) Efter jag har vart där så ska jag träffa Rebecka så vi får väl se vad vi hittar på & sen så ska vi tillbaka ut till mamma & pappa en snabbis för jag ska rida Tobbe har lovat mig att jag ska få göra det imorgon eftersom jag inte kunde göra det idag eftersom vi skulle bort men det blev ju inte så.  Sen någon dag så funderar jag på att hälsa på min klass också om jag ska vandra till skolan en snabbis, saknar ju malin , caitlin & sandra . + dom andra förstås men dom 3 var ju dom jag alltid var med .
Sen så vill jag också träffa Jonna & Ludde någon dag om dom har tid i veckan annars så får vi kanske ta det någon annan vecka men de skulle vara hemskt roligt & träffa er , var ju ett bra tag sen!

Det är så många man vill träffa & saknar men jag kommer aldrig till skott eller så dyker något annat upp men jag ska försöka & träffa lite kompisar lite oftare så dom inte glömmer bort mig :P hehe!
nej nu ska jag kila & så ska jag äta varma mackor eller såna där man gör i ugn.
Ha det kanon!

;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hahah det låter som att du ska rida Tobbe ;)

2:a kommentar, skriven , av g.farmor o g,farfar:

Ojäklar vad fint han ler , han ser ju så stor ut nu , ingen liten bäbis längre , Men han är ju för go !!!! KRAM PÅ ER IGEN Harebra ....

Kommentera inlägget här :