Sov gott alla :)

publicerat i Allmänt;
Nu så ska jag gå & lägga mig fast jag vet ju att en viss kille inte kommer att somna på ett bra tag eftersom att han vakna vid nio nu ikväll han kommer väl va uppe halva natten med sin pappa & kolla på film. Tobbe brukar alltid kolla på film till 3-4 på morgonen & fråga mig inte varför :/   Har också tittat klart på min stora kärlek hette den visst men aja , hel sjuk film! Men den är ju nästan tyvärr sant det är ganska många killar ( och tjejer ) som ser på utsidan istället för insidan & det är lite synd.
Men nej nu måste jag hoppa i säng så jag kanske sover bort min feber, JAG HOPPAS!

Och jag måste bara fråga : är det någon som vet hur man laddar ner photoshop så man kan göra egna headers för det kan man väl göra med det har jag förstått rätt ? men varje gång jag försöker ladda ner de så är det något annat skit istället :/ tänkte om det är någon som kan tipsa om någon sida eller något .

   

GOD NATT / B' <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annica:

www.piratebay.org

2:a kommentar, skriven , av Monica:

Vill bara önska er ett gott nytt år! Wiggo är så söt på bilderna..:) Hoppas du känner dig bättre så att ni kan åka till Jonna, Magnus och Ludde och fira...

3:e kommentar, skriven , av becca:

GOTT NYTT ÅR !

4:e kommentar, skriven , av Bea:

GOTT NYTT ÅR!

Kommentera inlägget här :