Thé i lyx !

publicerat i Allmänt;
         image623

jag dricker thé i lyx kopp , Ior & Nasse. Koppen köpte min syster till Wiggo men han kan ju tyvärr inte använda den än så då låna jag den av honom. Visst är han snäll som låter sin mamma låna hans kopp ? Han sa det alldeles själv också ;)



Har precis vaknat har sovit i några timmar det var riktigt skönt , Tobbe är hos sin mamma med Wiggo & ska väl vara där en stund till fast jag ringde & sa att det var dags att komma hem jag saknar ju dom :( 
Jonna ni ska veta att jag försöker göra ALLT för att bli frisk , äter c-vitmin & allt man nu kan tänka sig! Haha, jag ska verkligen till er imorgon annars går jag under. 
Men nu ska jag gå & vila lite till . Hej så länge !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bella:

åh sån mugg har jag med :D

Kommentera inlägget här :