Torsdag

publicerat i Allmänt;

Då var det torsdag & jag har världens huvudvärk.
Idag så har jag vart på stan med min syster & kollat på julklappar , hon köpte åt sin kompis & åt mig jag fick välja alldeles själv :) Träffade Jessica & Emma på stan också , shit så längesen det var & kul att få se er tjejer. Efter vi var på stan så stannade vi till på ica & där köpte jag hårfärg & vitlöksbröd som jag & min syster åt upp när vi kom hem sen , jag älskar det ! Sen så har mitt paket kommit från Ellos också , klänningen & nattlinnet . Säger bara SHIT vad snygg den var & den satt perfekt också! Den ska jag ha på nyår med massa guldsmycken till åh, det kommer bli så snyggt.
Ikväll så vet jag inte vad jag ska göra , har så ont i huvudet & är så trött men ska iallafall pröva att färga löshåret.

Just det imorgon så ska vi på återträff & träffa dom andra från föräldrargruppen som vi gick på innan Wiggo föddes, ska bli kul & få se alla bebisar & jag hoppas att Wiggo inte är som han är idag just nu skriker han bara & de känns inte bra för mitt huvud ska ta en tablett & gå & lägga mig en stund kanske . Det var nog en smart idé.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra:

ja har också haft jätteont i huvet hela dagen :/

Kommentera inlägget här :