ännu en till

publicerat i Allmänt;
sitter inne på msn just nu och pratar lite med olika folk .

sen sa en ; - tyckte liksom att du har ju egentligen hela livet framför dig och att få barn nu vid denna åldern kommer du inte hinna leva livet .

jag; - de är många som säger att man inte hinner "leva livet" . så ni tror att bara man får ett barn så är ens eget liv över? man kan göra så mycket tillsammans me barnet . så du menar att din mammas liv tog slut när hon fick dig ?
den ; - nej men du vill väl fortsätta plugga och så , det är ju inte så lätt att ta hand om ett barn och plugga samtidigt. men jag ska inte skrämma upp dig !

jag ; - nej, jag blir inte uppskrämd . men barnet har ju faktiskt en pappa också.

den ; - aja, det löser sig väl .

jag ; -  aa , annars skulle jag inte ha kvar det.

ja, det finns så många roliga människor där ute som kommer med såna konstiga kommentarer och ska lägga sig i andras liv.  men detta är ju eskilstuna och vet EN om det så vet ALLA om det . och snackar en skit så gör ALLA det. så är det bara =) vad ska man egentligen förvänta sig av den lilla hålan ? Tack tack , nu ska jag inte skriva mera inlägg idag har skrivit mitt 3:e nu . skriver mer imorgon om de finns något och säga! =P


Ciao  <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

haha herregud . man tröttnar på dom där kommentarerna , men samtidigt är det liiite roligt att höra om varför " man förstör sitt liv " :P <3

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du kommer klara det här super. bevisa för alla jävlar som ska lägga sig i och inte tror att du klaar det.. sen när dom får barn då är ditt så stort att du kan göra vad du vill. =) man kan se de så oxå.. jag önskar dig lycka till. och grattis.. kram

Kommentera inlägget här :