Bebis längtan

publicerat i Allmänt;
Nu vill man verkligen att lilla bebis ska komma på en gång , jag tycker h*n har legat där inne ett bra tag nu. Och jag känner att h*n börjar bli stor sparkarna är väldigt kraftiga och ibland så kan man känna en fot upptryck mot magen. På lördag så är det exakt 3 månader kvar tills det är beräknat att du ska komma ut , men du kanske kommer tidigare eller senare får se när du vill titta ut . =) På fredag är det dags för barnmorskan igen och jag hoppas att allt står rätt till och den här gången ska jag komma ihåg och fråga ifall man kan boka ett UL och se vad det är för kön , jag vill så hemskt gärna veta och jag vet att tobbe också vill det. Han hoppas på en Ebbe och jag hoppas på en Alissa, haha får se vad det blir. =)
Måste komma på lite mer pojknamn jag är så himla dålig på det , Ebbe är det namnet vi har nu till en kille men vill ju ha lite mer förslag kom gärna med förslag skriv skriv =) helt lite mer ovanliga namn , det tycker jag om.
Till en tjej så har jag 10000 förslag som jag tycker är så fint , Alissa , Molly , Stella, Elvira , Alma osv.

det känns som allt redan är fixat , säng , vagn , kläder,  små saker , sängkläder osv. det enda som jag vet fattas är skötbord men det ska vi fixa lite senare så att vi har något att pyssla med. =) sedan har vi tänkt att köpa en byrå att ställa så vi kan ha lite mer plats åt alla bebis kläder för halva vår garderob är redan full med massa kläder till den lilla jag får knappt plats med mina saker längre och tobbe haha hans saker vill jag inte ens prata om , dom ligger typ på golvet och överallt. sedan är det så att både jag & tobbe samlar på skor så vi har en hel garderob full med skor också som vi kanske borde fixa lite i ...  (a)

   Oj, jag kanske har skriver ganska mycket och ni orkar säkert inte sitta och titta på allt skit jag har & säga . =P jag skriver lite då & då i bloggen så ha ögonen öppna kanske kommer ett nytt inlägg snart igen.

     vecka 27+3dagar . <3

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Beatrice Norrhammar:

ville bara säga att jag såg dig & tobbe för någon dag sen =). länge sen man såg dig förresten. hoppas ni har det bra! /Bea

2:a kommentar, skriven , av Syster:

Bea, du vet vad jag sagt om Molly;)Puss på dej tjockis

3:e kommentar, skriven , av Emily:

Molly är otroligt fint! Stella också .. Hm, killnamn.. Emilio,Alexander är fina namn. Hoppas ni hittar på nåt som passar er båda =) Stora kramar till dig och H*n!

4:e kommentar, skriven , av Madde:

Men BEA! Molly , Stella och Alma låter som tre söta Golden retriver-valpar, nej nej. Alissa låter betydligt bättre! Amerikanska killnamn e rätt schysta, kolla efter dem vettja =) Ha d superb nu! Ta hand om dig.. Bamsekramar // Madde
P.s Du MÅSTE köpa "Bajsboken", tokbra barnbok (har läst den på mammas jobb, alla ungar älskar den!)

5:e kommentar, skriven , av Syster igen:

Men bea va tror du om mej egentligen=O;) Men visst måste vi föra vårt fina arv vidare, dummast kommentar vinner? Vi är ju inne på 4:e generationen nu för sjutton bullar=P Puss darling

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Madde haha , ja jag ska väl ta & köpa bajsboken så får vi se vad h*n tycker om den ;)
Och syster yster haha ja de måste vi ju göra stackars barn . =P

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

coola och ovanliga killnamn= Zach, Fabbe, Loa,

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jesse, Leo, Love och Elias är fina kilnamn tycker jag .

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Liam & Casper, helt underbara namn!

10:e kommentar, skriven , av Malin:

det pojknamn jag gillar är: isak och kevin.
och flicknamn jag gillar är Nova.

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

tjejnamn : sienna , giselle , ciara .
killnamn : damian , leo eller mike .

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

tack för alla namnförslag , skriver upp alla på min lista & kom gärna med mer!=)

13:e kommentar, skriven , av Anonym:

tjejnamn; tindra johanna emelie
killnamn; kevin viking.

Kommentera inlägget här :