eftermiddag / kväll

publicerat i Allmänt;

Mamma jag och Bella åkte in till stan runt 3 för att mamma skulle klippa sig. Medans hon gjorde det så gick jag och Bella på stan och kika lite , jag hittade väl inget speciellt till mig själv men till bebis så köpte mamma en body och två par byxor ( mjukis ). Vid 5 taget så åkte vi upp till tågstation och hämtade Tobbe från tåget sen blev vi skjutsade till lägenheten där vi lämna kläderna vi köpt till bebis. Jag och Tobbe åkte till babyproffsen och köpte ett skötbord så nu är det klart , åh nu är det bara lilla skit ungen som fattas. =)  imorgon är det lördag och det innebär att bebis är exakt 29 veckor , gud vad tiden går snabbt . imorgon ska vi också åka till tobbes farmor och farfars land som ligger några mil härifrån fast jag skulle ju hellre vilja fixa lite saker i lägenheten nu när man har tid och när Tobbe väl är hemma och inte jobbar. Och på söndag så ska vi åka och kolla på en ny bil i norrköping tydligen.  Så ser min helg ut som jag vet just nu . =) 
Jag skriver väl några rader imorgon innan jag åker någonstans ( om vi ska det ). 

HAHA, kolla den här bilden på Tobbe hittade den nyss när han rider vår häst Minor förra sommaren ;) mm sexigt va ? <3

  


kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

haha, värsta bilden !

Kommentera inlägget här :