haha

publicerat i Allmänt;
fyfan vad roligt , jag måste bara berätta . Jag skickade in sånt där på MTV man kan titta på man är "gjorda" för varandra eller inte. Så jag skickade in ett sms på min hund Sigge och våran grannes hund Greja ( som är en tjej ) och svaret jag fick tillbaka blev ; 
ALDRIG! Du skulle inte stå med henne i längden. Greja drömmer inte om dig, Sigge.
Hon klarar inte av djupa killar. Gå vidare. 
 

HAHAHA, fyfan vad kul de var när jag läste upp det för min syster vi garva ihjäl oss. Och Sigge tittade på oss och fattade ingenting. HAAHA, han är så underbar <3 Sen ringde jag till mamma som är på jobbet & berätta , fan vad hon skratta. Det låter kanske inte så kul men de va SKIT KUL.. om man känner sigge alltså =P ..


Se så underbar han är ? <3


image42

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bella:

Hahaha jaa gudars va kul det va! Stackars Sigge, han får titta sej runt efter en annan tjej helt enkelt;)

Kommentera inlägget här :