kläder för dig & den lille

publicerat i Allmänt;
Har tittat lite på internetsidor mammakläder & har hittat en  bra sida med rätt så snygga kläder ,
den heter www.4mom.se  det är ju inte världens billigaste kläder men ska man vara fin så får
man väl ge lite för det också. Har letat länge efter ett par mörkblå stuprörs jeans i mammamodell
såklart och nu har jag äntligen hittat dom på den här sidan, jag är glad för det .
Här är det lite toppar från den sidan som jag tyckte
faktiskt var ganska snygga !


    

Och så finns det ju www.laredoute.se med snygga kläder också , beställde deras katalog idag
så jag hoppas att den slinker ner i brevlådan snart .

Söta kläder till den lille krabaten tycker jag finns bäst på www.lundmyr.com dom har
otroligt fina kläder och har köpt en hel del saker av dom tex, body , byxor , mössa osv.
med texterna -  sötnos,  älskling , gullunge osv. Här är en bild av mössorna.



Och så gillar jag www.polarnopyret.se kläder de är fint & bra kvalité.

Kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av KissOfDeath:

Så söt mössa : )

2:a kommentar, skriven , av sandra:

fina kläder och söt mössa :D

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag hade världens tur , & hittade jeans på lindexmammaavdelning , på rean tillomed ! :)

Kommentera inlägget här :