lördag

publicerat i Allmänt;


image60

idag så har jag målat huset och solat lite ute eller jag fick sol på mig eftersom jag måla =P.  älsk kom hit till kl 18 kanske den var sedan grillade vi och nu ligger han i soffan och tittar på film medans jag sitter här och skriver. Kl 21 börjar ju "kalaset"  Kronprinsessan Viktoria blir 30 år idag.
älsk ska jobba imorgon också han ska åka ifrån stan kl 7 , jag blir så jädrans trött på hans jobb först så jobbar han sent om dagarna när det är vardagar sen på helgerna också ? =/ det blir alldels för mycket och det känns som vi aldrig ses längre. han kommer hem på kvällarna man sätter på en film och så kanske man hitter se 20 minuter av filmen sen ligger han och sover sen går han upp halv 5 på morgonen och åker iväg. usch skulle aldrig klara av det ! 

idag blir vår bebis 27 veckor i min älskade mage , jag tycker att tiden bara rinner iväg och man tycker det känns som man nyss fick reda på att du fanns hos oss. allt är nästan klart det är bara sängen som fattas som vi ska ta upp ungefär , sedan är det väl lite shoppning till när det gäller kläder men hälften av  hela våran garderob full med bebis kläder.  nu är det bara du som fattas , men snart snart är du här hos oss <3  jag är himlans nervös över förlossningen och jag har läst en del om det och det skulle jag inte ha gjort för de gjorde mig ännu mer nervös och spännd.

imorgon så vet jag inte riktigt vad som händer ska nog fortsätta måla om det är fint väder ute annars så har jag ingen aning , är sugen på att gå på stan med det gjorde jag ju igår och pengarna försvann eller inte mina men mammas . =P jag är faktiskt rätt sugen på att åka till stockholm och shoppa eller det är ju roligt att bara gå och kolla runt också bara man kommer bort från den här staden där absolut ingenting händer , jädrans eskilstuna!
nej , nu ska jag gå och krypa ner i soffan hos älsk han ligger nog och väntar på mig nu .

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :