Namnförslag

publicerat i Allmänt;
Nu har jag kollat runt lite på internet så nu har jag skrivit upp vilka namn som jag skulle kunna tänka mig och som jag tycker var riktigt fina och lite ovanliga.  Ni får gärna komma med mer förslag, blir bara glad. =D

Flickanamn ;                 Pojknamn ;
Engla                               Ebbe  
Alissa                               Neo
Stella                                Liam
Minnea                             Noel
Nicole                               Isak
Angelina                         Amadeus
Alicia                                 Lias
Alice                                  Noak


Mina favorit namn är då Alissa & Engla om det blir en tjej .
Och om det blir en kille så är det då Ebbe, Noak & Liam.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra :):

Tjejnamn som är fina tkr jag är Tindra, Josefina eller som du skrev, Engla :)Killnamn som är fina är Leopold, Alexandro, Vincent eller Amadeus :) lycka till!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

molly va sött, alissa med.. men noak han kan bli retad för de... liam är fint=)

3:e kommentar, skriven , av Amanda:

Jag tycker Engla, mitt smeknamn och de är så fint (:
Om de blir en pojke tkr ja Liam var ur sött

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Amadeus och Nicole =P :) <3

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Oh, Engla och Alissa är så fina namn. Gillar Liam jättemycket också!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

ellen & theodor är fina!

7:e kommentar, skriven , av Josefina:

Alicia är fint, inte Felicia utan med A istället :) Tova är gulligt också. Å på kille så är Nemo coolt ;)

8:e kommentar, skriven , av Hemligt:

nocole & noak tycker jag ;)

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Leonell tycker jag e ett fint kill-namn och tjej-namn Freja :)

10:e kommentar, skriven , av vallen:

Hm, Junita och Elina är fina med som flicknamn. :)Nicholas och Neo. Men du har många bra val där, gratuler förresten, kommer säkert gå perfa. :) kram.

11:e kommentar, skriven , av Vicky:

hehe om min blir en tjej så ska hon hete nicole & om det blir en kille så blir det en liam :)
grattis till bebisen!

Kommentera inlägget här :