Ny vecka

publicerat i Allmänt;

Nu börjar en ny vecka igen och jag hoppas den blir lyckad och lugn har känt mig som en nervvrak nu för tiden MÅSTE bara göra något. Men ska försöka ta det lugnt i veckan hitta på något med några vänner sitta och prata kanske. =)
Men det var skönt att få åka iväg i helgen iallfall till landet solen sken och inte en bil / väg i närheten helt stilla, jag satt mest ute och njöt av det fina vädret medan tobbe åkte cross och kom inte hem på en timme för att den hade stannat och han fick inte igång den igen så tobbes farfar fick åka och leta efter honom eftersom tobbe inte hade mobilen med sig ( lika smart som vanligt ). Efter 1½ timme så kom dom hem igen och tobbe var alldeles blöt på ryggen för att han försökt fått igång den där jädrans crossen , haha! så hopp in i duschen och sedan var det dags för grillning. Spelade spel på kvällen och jag skratta som aldrig förr sedan var det dags för lite TV tittande så satt och kolla på TV fast ögonen började hänga efter en stund så vi gick och la oss.  Dagen efter så åkte vi hem runt 12 halv 1 och åkte sedan till malmköping och gick runt och tittade på marknaden , jag ( eller mamma ) köpte en fleece filt till bebis som man kunde göra om till åkpåse skit söt. Och som jag nämnde igår så köpte vi ( eller tobbe ) en ny bil men får hämta den i september så vi ska försöka klara oss tills dess.

Idag så vaknade jag av att hunden Sigge ville ut och stod och kraffsade med tassen på dörren så gick och släppte ut honom skulle egentligen sovit i lägenheten i natt men mamma fråga om jag inte kunde vara hund vakt i stället så slapp hon ta med sigge till jobbet för han kan inte vara själv.
Imorse gick jag på toa som vanligt ( ett jädra kissande  fram och tillbaka ) sen gick jag och la mig men så helt plötsligt så kände jag att jag blev helt blöt i trosorna jag tänkte ; " nej jag kan väl inte ha kissat på mig ? "  gick upp igen och ringde mamma hon sa att det kan vart fostervattnet som läckt eller så är det bara dom väldigt hemska flytningar man kan få . Usch , hemskt var det iallfall ! Men nu har det gått över ( hoppas jag ) . Idag är bebis 29 veckor + 2 dagar inte långt kvar nu och det är väl bra det så att man inte längtar ihjäl sig. Köpte ett skötbord i fredags ( om jag inte minns fel dag ) på babyproffsen det var snyggt och praktiskt . Och så har vi kört vaggan till lägenheten så nu vill jag bara fixa den men jag ska försöka hålla mig ett tag till fast man så gärna vill men då har man ju inget och göra senare ? iallfall jag längtar så mycket ! <3

Kollade in på laredoute´s hemsida och hittade en underbart snygg väska .
ET VOUS

Rund modell i skinn med veck i sidorna. Handtag i skinn. Axelrem i form av en kedja i
sköldpaddsliknande plast. 929 kr. Väldigt mycket pengar , men snygg var den.=)


kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hejsan bea! jag vet inte om du kommer ihåg mig. men vi hade matte i samma grupp i nian och vi gick på samma arbetslag, sanna heter jag :) jag hittade din blogg och kunde inte sluta läsa. jag tycker du är väldigt stark och framför allt modig som vågat ta ett sånt beslut. jag tycker att du och din pojkvän passar jätte bra tillsammans och jag hoppas verkligen att allt ska gå kanon med allting! jag beundrar verkligen dig. du kanske inte bryr dig om vad jag skriver här nu men jag menar det verkligen. vill bara att du ska veta att jag önskar dig, din pojkvän och bebisen all lycka i framtiden, och att du ska bli lycklig :) /sanna

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej sanna :) självklart så minns jag dig. Tack så mycket , såklart jag bryr mig vad du skriver & det gör mig starkare också. tack så hemskt mycket. kramar / bea!

Kommentera inlägget här :