sjuker

publicerat i Allmänt;
det känns som jag börjar bli sjuk , ont i huvudet och kängig i kroppen =/ usch, jag vill inte!
Mådde dåligt förra veckan också men det gick över ( trodde jag ) men kom visst tillbaka efter släkträffen , hehe!

Idag så har jag vart på mc donalds och ätit med familjen och sedan åkte vi till tuna park en snabbis , jag var så trött så orkade inte gå så länge men jag inhandla mig ett till nagellack . jag tror jag har fått nagellack på hjärnan haha men det är så roligt och byta lite hit o dit. nu väntar jag på att tobbe ska komma hit han slutade 4 men är just nu på elgiganten och tittar på tv ( jag hoppas han inte köper en ny ) =P ..så onödigt när vi har en TV som fungerar utmärkt pengarna kommer förmodligen gå åt sen när lillen kommer .
Har faktiskt haft ont i magen idag men inte så farligt hoppas de bara är nåt tillfälligt . bebis är nu 28 veckor + 2 dagar. tiden går snabbt & snart är du bland oss <3   hihi, mysigt längtar så ! jag vill boka en tid till ultra ljud igen och se vad det är för kön men vi får se hur det blir med den saken lite kul med en överaskning också .
Tobbe tror ju att det är en kille och nu börjar jag faktiskt också tro att det är de.=P eftersom när barnmorskan lyssna på bebis så sa hon " de måste ju vara en kille , "den" verkar inte kunna göra två saker samtidigt" .  =) haha så söt !

Ne , nu ska jag lägga mig i sängen och titta på TV och vänta på att tobbe kommer någon gång så han kan ta hand om mig. (a) <3

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :