solat

publicerat i Allmänt;
idag har jag vart och solat faktiskt med tobbes mamma , lillasyster & hennes kompis. , jag blev röd ser ut som en räka =P .. sitter hemma i ärla nu , för tobbe jobbar till kl 11 ikväll & är säkert inte hemma förän halv 1 i natt så jag tänkte att jag åker hem hit istället vi ska äta tacos och kvällens stora höjdpunkt är ju pussycat dolls finalen! i just love it , men jag vet inte vem jag tycker som ska vinna alla är skit bra ! =)
justja, igår så var jag i västerås med mamma&bella köpte ett par mammashorts svarta , har letat efter såna jätte länge nu & äntligen hitta jag . jag är överlycklig. =D

ska snart hoppa in i duschen sen titta lite på mammakläder på internet sen börja laga mat hoppas jag , jag är sugen! =P som alltid dårå ...

är inne på min 27 vecka med bebis , ( v 26+4dagar ) helmysigt , längtar <3
fast jag börja få lite nerver faktiskt, är livrädd för att ploppa ut den. ^^ haha!

Ne, nu ska jag kila ha det underbart =) <3 ciao !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

man ska helst undvika att sola när man är med barn

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

asia vinner

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

älskar Lundmyr kläderna ! :D har beställt små "älskling"-strumpor , skitsöta ju ! :) <3

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

solade du i solarium ? man ska helst undvika all uv strålning mot kroppen när man är gravid, men det är förstås inte ett måste att sitta inne hela dagen. Bara man inte får strålar direkt mot kroppen. speciellt inte i din vecka, krams.

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

solade du i solarium ? man ska helst undvika all uv strålning mot kroppen när man är gravid, men det är förstås inte ett måste att sitta inne hela dagen. Bara man inte får strålar direkt mot kroppen. speciellt inte i din vecka, krams.

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

nej såklart så solade jag inte solarium. Jag var ute och badade med några bekanta och så när jag kom in så var jag röd som en räka och jag kände inte att jag blev bränd eftersom det blåste så mycket.

Kommentera inlägget här :