Tandläkarn

publicerat i Allmänt;

Imorse så var jag hos tandläkarn och det var förbannat jobbigt att komma upp ur sängen vid halv 8 på morgonen. Men jag åkte och kom iaf i tid när jag kom hem igen vid 10 så gick jag och la mig och sov en stund till vakna runt 12. Jag förstår inte att jag är så trött nu för tiden men det är väl så det är när man bara är inne och hemma om dagarna.
Just nu sitter jag och väntar på att älsk ska komma hem han slutar kl 4 tror jag. Och idag så känner jag att jag inte mår någe vidare är trött som ett svin , seg i kroppen och ont i huvudet jag hoppas bara att jag inte blir sjuk för på lördag är det fest här hemma med alla släktingar. =)  hihi, fan vad roligt det ska bli jag ser verkligen fram emot det här.

Nee, nu ska jag lägga mig och se om mitt huvud blir bättre. Jag skriver nog några rader senare igen ska ni se så kika in då =)

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :